به وسعت اسمان

به وسعت اسمان

به وسعت اسمان

به وسعت اسمان

به وسعت اسمان

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

من خیلی وقته با تلوزیون قهرم خیلی حال وحوصله ش ندارم فقط فوتبال ووالیبال داشته باشه هجوم میارم به سمتش ...بعضی موقعه ها حسش نمیاد بیام  طبقه پایین تواتاقم انلاین میبینم در این حد ادم خسته ایم...

امروز بعد از عمری ما اومدیم طبقه پایین بشینیم فوتبال الاهلی و پرسپولیس رو ببینیم همین دقیقه 4 که علیپور گل زد و من جیغ از خوشحالی سردادم و1 دقیقه بعدش که پرسپولیس 10 بازیکنه شد من داشتم یه الفاظ قشنگی تودلم به کارمیبردم مامان یه کاره اومده میگه اسی مامان اب هویچ درست میکنی؟ قیافه من پوکر فیس دراون لحظه خو مادر من 90 دقیقه دیگه اب هویچ بخورین اسمون به زمین میاد اینم بازی نگاه کردن من

نصفش داشتم هویچ میشستم نصفش هم صدای مزخرف اب میوه گیری مغزمو داشت تخریب میکرد بالاخره نیمه دوم بازی با خیالی اسوده نششتم پای تلوزیون که گوشی مامان مدام زنگ میخورد یه مشکلی تومحل کارش پیش اومده بود یکی نیس بهش بگه خواهر من برادر من مامان من رییس بیمارستان ؟حراست بیمارستان ؟خوچی کارست نمیزارید ما یه فوتبال ببینیم...(خیلی غر زدم؟)

درکل عجب فوتبالی بودی خیلی چسبید مخصوصا گل تارمی که زد

نتایج هم میگن فردا صبح اعلام میشه ..حالا همه بامن تکرار کنید مکن ای صبح طلوع ...

امشب یکی از شب های سخت زندگیمه حتی از شب قبل کنکور لعنتی هم من امشب بیشتر استرس دارم عمرا خوابم ببره

من انتخابی کردم که احتمالش خیلی زیاد نیست درصورتی که انتخاب های خوب دیگه روشهرهای خوب تقریبا به راحتی میاوردم خیلی از دوستام اعتقاد دارن من دیوونه ام ولی خب کمی دیوونه بازی برای زندگی لازمه...نع؟

میشه برام امشب خیلی دعاکنید .....

اسمون دلتون افتابی...

  • ۹۸/۰۷/۱۴
  • کد تخفیف